marți, 10 iulie 2012

Vocabular

     Nu am mai scris de ceva vreme.și m-am gânditit la o mini-postare despre intimitate.Vreau să încep cu faptul că unele persoane au un mod total diferit de a vorbi cu cineva,față de cum vorbesc cu tine.De exemplu,am parola la facebook unei colege,și ca o nesimțiă ce sunt,m-am pus să-i citesc câteva conversații.Am rămas total uimită de halul în care vorbea cu ceilalți (în special cu băieții),cand vorbește cu mine e o finuță,dar cu alții...mi-a picat fața.Pot spune că o numesc o persoană cu două fețe atâta timp cât își falsifică vocabularul în preajma mea.Deci nu vă sfătuiesc să rămâneți uimiți de vorbele filozofice ale unora,pentru că nu-i știți adevăratul stil de exprimare.

Un comentariu:

  1. Esti sigura ca e vorba de fals? Eu nu as prea crede. Nu pot sa vorbesc cu o colega cum vorbesc cu cea mai buna prietena sau cu prietenul, sau cu sora, sau cu parintii. Nici macar nu pot sa vorbesc cu mama cum vorbesc cu tata. Fiecare nu poate sa vorbeasca cu o persoana apropiata cum vorbeste cu una departata. Sau mai e cazul in care e imposibil sa vorbesti cu o persoana pe care nu o placi cum vorbesti cu una pe care o adori. De ex colega ta era falsa daca vorbea foarte frumos cu tine, iti spunea ca esti foarte de treaba, draguta etc, si gaseai pe facebook-ul ei ca te injura , barfea cu altii. Sper ca ai inteles ideea. Succes ;)

    RăspundețiȘtergere