duminică, 10 iunie 2012

La votaree

     După cum știți azi sunt votările,și toți candidații se luptă ca niște turbați pentru locul suprem.Mi se pare o prostie să împarți brichete sau pixuri pe strada însemnate cu,campania din care faci parte.Adică mă piș pe ea brichetă,îmi cumpăr singură una.De ce ar crede un om că dacă dă pomană o brichetă va fi votat? Dacă ar dona bani la orfelinate sau aziluri,la spitale,dacă ar face un centru pentru animalele străzii s-ar vedea că e un om capabil să conducă un oraș spre bine,dar așa,să împarți pixuri și brichete mi se pare inutil.
     De vrăjeala ieftină cu care prostesc boșcăii numai spun.Chiar eram săptămâna asta în parc cu niște fete,pe o bancă.Alături de noi era un candidat la primărie care ”vindea ciuperci” la niște bătrâni,cum că ar face,ar drege și ar pune pe picioare Bacăul...desigur,se vedea de la o poștă falsitatea.Și spre uimirea noastră,în drumul lui spre mașină,una de bani-gata,desigur,s-a oprit dragul de el și la banca noastră spunându-ne tot feluri de treburi care numai el le înțelegea și bineînteles ne-a spus că părerea noastră e foarte importantă pentru părinți și că ar fi bine să-i îndrumăm să-l voteze pe cel mai bun,care desigur el era acela.Unde nu aș fi avut tupeul să încep să mă scarpin și să strănut,ca el să mă întrebe ”Ce ai pățit domnișoară?” iar eu să-i răspund ca o divă ce sunt ”Sunt alergică la vrăjeală!”.Se lăsa omu de funcție,bag pariu...
     Așadar,vă doresc să faceți cea mai bună alegere pentr orașul vostru...

Un comentariu:

  1. Hmm,se dau caiete şi pixuri pentru că sunt cele mai ieftine de cumpărat,dar şi printre cele mai folosite.Normal că nimeni nu e atins la inimă de ele,dar eu văd asta ca pe o parte din tradiţie. =]
    Şi nu cred că există alegeri bune în politică.

    RăspundețiȘtergere