sâmbătă, 9 iunie 2012

Hair

     Acum 2 ani și jumătate chiar,am început să folosesc placa pentru păr,disperata și plictisită fiind de hălăciuca pe care o am în cap.Unele persoane se plâng că au părul drept și lins,la mine e invers: e umflat și ondulat-zburlit.Destul motive să încep să-l plachez zilnic.Mare greșeală făceam când îl întindeam umed de la spray-uri de protecție,pentru că efectiv îl fierbeam.
     Ieri am avut o experiență neplăcută oarecum...care m-a făcut să vreau să îmi protejez părul căt mai mult.Am avut banchetul și m-am dus la un coafor la care era sigură că îmi va face o freză de toți banii plus că aveam și recomandări.Ei bine,de toți banii mi-a făcuto.În primul rând părul meu trebuia spălat.Numai spun că trebuia măcar pieptănat,ceea ce coafeza nu a făcuto,și mi-a băgat o palcă la 200 de grade,și mi-a pârlit părul.Și așa era ars,dar tanti aia mi-a distrus podoapa capilară rău de tot.
     Disperată fiind am fost la un salon abia deschis pe lăngă blocul meu,am zis că nu pot ieși mai rău decât am intrat.Coafeza de acolo s-a chinuit să-mi scoată tot fixativul ăla ieftin din păr și se mira și ea că distrusa aia mi-a băgat placa de 200 grade la părul meu și așa ars,și singura soluție a fost să-mi tundă 5 cm din păr.OMG,plângeam în timp ce mă tundea,dar realizam că e singura soluție...dar la final,mi-a făcut o coafura extraorinară,nimeni nu mă recunoștea.Îi mulțumesc enorm doamnei acelea și am să o recomand la toată lumea.
 

2 comentarii:

  1. ce probleme mari trebuie sa aiba fetele cu parul...nu stiu cum e sincer..si nici nu as vrea sa stiu

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) 'distrusa aia'
    mama mereu zice ca placa nu e sanatoasaaaaa pentru parul meu,pentru ca si eu am parul carliontat si sta in absolut toate directiile ...
    insa toata lumea mi-a spus ca este dragut asa, asa ca incepe sa-mi placa si mie:D

    RăspundețiȘtergere